«Хмельницькгаз» дякує усім споживачам за своєчасну оплату послуг із доставки газу та звертається з великим проханням – своєчасно, до 20 числа щомісяця сплачувати за надані послуги з доставки блакитного палива.

На початок квітня подоляни сплатили лише 62% вартості послуг доставки, тож борг склав 27 мільйонів гривень. Споживачі Городоцького району заборгували 2 млн 219 тис 603 грн. Тож через таке різке зниження оплат у  «Хмельницькгазі» критично бракує коштів для виконання усіх необхідних робіт із забезпечення безперебійної доставки газу.

Поки споживачі  вдома, аварійно-диспетчерська служба «104», ремонтні бригади та інші експлуатаційні служби працюють цілодобово у надзвичайному режимі.

Також дистанційно працює і Центр обслуговування клієнтів та Контакт-центр – за номерами: (067) 01-14-104, (0382) 742-104.

За доставку газу можна сплачувати з дому

«У теперішній складній ситуації ми докладаємо усіх зусиль, аби безперебійно доставляти  газ, адже це – життєво необхідний ресурс, – зазначає керівник Городоцької дільниці Красилівського відділення АТ «Хмельницькгаз» Володимир Свінціцький. Окрім того, ми  ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, за винятком випадків несанкціонованого втручання.

 Чому необхідно обов’язково розраховуватися за надані послуги?

«Верховною Радою було ухвалене рішення про тимчасове скасування пені та штрафних санкцій за протермінування платежів. Однак ніхто не скасовував оплати в повному обсязі наданих послуг, навіть в умовах карантину. Тому «Хмельницькгаз» звертається з проханням оплачувати рахунки за доставку газу до 20 числа щомісяця,  аби гарантувати безперебійну доставку газу до домівки кожного клієнта.  

Як заплатити за доставку газу з дому за допомогою сервісів 104.ua?  

  • через Особистий кабінет на сайті 104.ua
  • через чат-бот «7104ua» у Viber чи Telegram
  • через мобільний додаток 104Mobile для Android
  • через мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone

Увага! Зареєструвати миттєво Особистий кабінет на сайті 104.ua  можна, зателефонувавши   до контакт-центру за номером: 067-01-14-104 і повідомивши оператору номер особового рахунку, який зазначено у квитанції кожного клієнта, або адресу.

Оператори самі зареєструють «кабінет», а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього.

Також споживачі молодшого віку можуть допомогти старшим у користуванні та налаштуванні даних онлайн-сервісів або самостійно обслуговувати їхні рахунки.  

Леся Андрейко.

Please follow and like us: